Višňová Ukrajina

17. srpna 2017 v 19:03 |  ► O mně
Ahoj všichni, omlouvám se za tak malou aktivitu.
Jsem teď až do října na Ukrajině, a každý den něco dělám, na blog vůbec nemám čas. Až přijedu, napravím to)
Denně sem ale chodím a odpovídám na komentáře.
Pokud vás zajímají fotky a něco málo o tom, jak se tu mám, rozklikněte Celý článek)))
 

Omurice neboli rýžová omeleta podle Titána

4. srpna 2017 v 20:59 |  ► Recepty

Pokud chcete získat sílu Titána, tak toto jídlo určitě doporučuji) Úplně teď chápu blažený výraz Titánky po snězení tohoto pokrmu :D
Recept jsem našla na anglických stránkách a upravila tak, aby bylo jídlo ještě lepší (pracovala jsem v restauraci, moje mamka je kuchařka a ještě k tomu ráda jím japonská jídla, takže se nebojte, neotrávíte se :D)

Uvařeno - omurice neboli rýžová omeleta podle Titána

4. srpna 2017 v 20:57 |  ► Uvařeno
Můj názor:
Je to jedno z nejlepších jídel! Vařila jsem jej na oběd pro sebe, přítele a mamku, a všichni jsme byli moc nadšení. Je syté a chutné, ideální strava pro Titány a superhrdiny :D ^^

Moje rady:
• Na dochucení je nejlepší použít bylinkovou sůl a čerstvě rozemletý pepř (dají se koupit přímo takové plastové mlýnky s celým pepřem).
• Zelenina je nejlepší domácí, a pokud už z obchodu, tak raději nějakou menší a rozmanitější - já jsem použila Zámeckou směs.
• Co se týče masa, doporučuji kuřecí prsa.
• Pokud nemáte japonskou rýži na sushi, nevadí. Taky jsem ji neměla, myslím, že to na chuti nijak neubralo.

Moje zážitky:
Udělat ten správný tvar chce trochu cviku. Opravdu musíte omeletu z pánve na talíř jakoby sesunout, nenadzvedávat jako běžnou omeletu. Na fotografiích vidíte 1. pokus, 2. pokus, a konečně - něco, co fakt trochu připomíná omurice - 3. pokus! :D


 


Odcvičeno - Levi - Level 1

4. srpna 2017 v 20:38 |  ► Odcvičeno
Moje poznámky:
• Divila jsem se, proč všichni píšou a říkají, jak je to složitý trénink. A po chvilce jsem pochopila, proč mají všichni pravdu. Asi jsem to fakt trošku přehnala :D Takže jsem celý trénink zkrátila a zjednodušila, aby to fakt byl Level 1 :D Děkuji za poznámky. Odteď budu všechny tréninky prvně zkoušet, a až pak zveřejňovat.
• Zkrácený trénink i s rozcvičkami zabral 35 minut. Kolik by tedy asi zabral nezkrácený? :O
• Když jsem trénink zkrátila, skoro nic tam není. Ale nenechte se zmýlit, není to tak lehké, jak to vypadá.

Moje rady:
• Dělejte mezi skoky přestávky, pokud, stejně jako já, nejste v nejlepší kondici. Dělala jsem je po cca každých 10, a i tak to bylo namáhavé. Když jsem dělala přestávky méně často, cítila jsem bolest pod levými i pravými žebry. Myslím, že to časem bude lepší, chce to jen více trénovat.
• Dočetla jsem se, že skákat by se mělo na pružné podlaze, suchém asfaltu,..., ale ne betonu.
• Při skákání se odrážejte od špiček nohou, nedotýkejte se země patami.
• Mějte u sebe dostatek tekutin, ideálně vody, minerální vody nebo iontového nápoje.
• Pokud se budete cítit příliš unaveni nebo zadýcháni, zpomalte tempo, nebo se zastavte úplně.

Moje zážitky:
• Po splnění tohoto tréninku budete potřebovat vodu. HODNĚ vody. Vypila jsem téměř litr a pořád nemám dost :D
• Myslela jsem, že mě zabije už první švihadlový set. Původně jsem plánovala jakoby "běhat", s tím, že nejdřív půjde napřed levá noha a pak pravá. Ale pak mi přítel řekl, že to vyznělo tak, jako kdyby se skákalo jen po jedné noze, a řekla jsem si, že tuhle výzvu přijmu a zkusím to, ale bylo to hrozné.

HRDINSKÝ ÚKOL: Splněn! Včera jsem uklízela asi pět hodin a zítra pokračuji - zbývá mi ještě vysávat a uklidit si skříň :D

Fotka z tréninku:
• Byl trošku vidět krásný západ slunce. Bohužel to běh nijak nezlehčilo :D

Levi - Level 1

3. srpna 2017 v 21:51 |  Attack on Titan

Cíl: Švihadlový trénink v souvislosti s Levim není náhodný - tento hrdina je v celkově výborné fyzické kondici, proto jsem pro začátek nevybírala trénink pro konkrétní část těla, ale pro celé tělo. Švihadlo komplexně zatíží celé tělo - pomáhá zlepšovat nejen vytrvalost, sílu a obratnost, ale také výbušnost a rovnováhu. Tedy celkovou koordinaci těla, a to je důležité - aby tělo pracovalo jako celek.
Běh zlepšuje imunitu - jinými slovy vám dodává sílu a odolnost vůči Titánům a nemocem. A to je natolik důležité, že je běh v tréninku zařazen hned dvakrát.

Pomůcky: švihadlo

Saitama - Level 1

2. srpna 2017 v 20:20 |  One Punch Man

Cíl: Stát se natolik silným, aby stačil jediný úder a porazili jste každého protivníka. Bude to dlouhá a náročná cesta, ale nic není nemožné. Všechny Saitamovy tréninky ovšem nebudou jen o klicích, sedech-lezích (zní to divně :D), dřepech a běhu. To je jen tady tento a bude ještě jeden. A to je vše. Pak už to bude hodně náročné. Nakonec se, stejně jako Saitama, budete nudit, až už nebude na světě nikdo lepší, na koho byste potřebovali více než ONE PUUUUNCH!

Pomůcky: žádné

Další články